Lonny Bereal – Make You Mine 歌詞

Girl I gotta know, yeah
Is how you ain’t got no man when you’re so beautiful damn
If I gotta go out my way just so you can be close, I will
Do whatever I gotta do waiting for you
To give me the go, don’t make me wait too long, too long
Girl I just wanna love you, right, right now, hey
Cause I’ve been working my breaking and you explain out
Ain’t nobody … I gotta be out of my mind
If I don’t take you, love you
Don’t worry about a thing, I got you
Then I’m gonna touch you, hold you
What I gotta do to make you mine?
I know you heard about my player ways
I gave them all up today
If you let me take you, love you
I’ll be a fool if I don’t make you mine
Need a different approach with you
You’re nothing like them other girls who came before you
Used to have my feelings from …
Know I wanna show you, … I’ma love you like a romance supposed to
And you know what I wanna do
Girl I just wanna love you, right, right now, hey
Cause I’ve been working my breaking and you explain out
Ain’t nobody … I gotta be out of my mind
If I don’t take you, love you
Don’t worry about a thing, I got you
Then I’m gonna touch you, hold you
What I gotta do to make you mine?
I know you heard about my player ways
I gave them all up today
If you let me take you, love you
I’ll be a fool if I don’t make you mine
Baby girl… you’re all I want
Just let me the one that never leave you lonely
Stay right by my side, side,
I want you to be my girl, whoa,
Baby let me take you, love you
Don’t worry about a thing, I got you
Then I’m gonna touch you, hold you
What I gotta do to make you mine?
take you, love you
Don’t worry about a thing, I got you
Then I’m gonna touch you, hold you
What I gotta do to make you mine?
I know you heard about my player ways
I gave them all up today
If you let me take you, love you.

==

- スポンサーリンク -