Lil Scrappy – Stop Scheming

Chorus:
Stop scheming and looking hot
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming
I’m back in the game, nigger yeah, see
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming

Niggers, look at me
I swear to God the maiden is mad at me
..make ‘em blast at me
It won’t be like something to eat
But it won’t…
You’re a lame man, nigger..
..nigger I’m a hustler
Nigger, where you at, where you at?
I’m on the block in the trap with it
Even if I have to go for the low ticket.
Don’t get it? Your boy Scrap is a pro with it
Fuck hoes, we gonna get some more bitches
And watch the niggers… like it’s the thing to do
Yeah, I said it to your face like a prostitute
Put straight behind bars like the cops will do
You niggers milk money, they ain’t… dropping you
Shit, I’ll be gone for a..
I told Michael I’m about to get out

Chorus:
Stop scheming and looking hot
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming
I’m back in the game, nigger yeah, see
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming

Now why you niggers thinking it’s a…?
it’s hard to tell you.. this ain’t that song

And they’re looking… like you’re damn wrong
But before I kill a nigger I just bless him
Look, aka… yeah, the hook is hard, but my flow is a master
Every time a nigger shine, the maidens go…
And damn, I’m in the… situation
Gotta get money going to these evil places
Sipping … while I’m going through this evil changes
Smoke a blunt while I’m paying out my court cases.
Damn, it’s amazing! Look at my people and… racists!
Hey.. cause a nigger…

Chorus:
Stop scheming and looking hot
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming
I’m back in the game, nigger yeah, see
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming

Now what out nigger do man?
Nigger stop scheming
Nigger, get your own money, nigger!
And if you are scheming, nigger scheme against some low money
Damn, don’t talk about my momma, my daughter nigger
..nigger, I don’t wanna get none of this shit
No old business…

Chorus:
Stop scheming and looking hot
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming
I’m back in the game, nigger yeah, see
Stop scheming and looking hot
Stop scheming, stop scheming

add to
My Songs
Email
Print

==

- スポンサーリンク -